Thursday, May 12, 2016

Licensierad personlig tränare

Jag kan nu titulera mig Lic. personlig tränare och kommer i dagarna börja ta emot klienter.  Jag är utbildad hos PTS Personal training school där jag även läste till en kurs om träning innan, under och efter graviditet. Jag personligen tränar/tävlar tyngdlyftning och har tidigare tävlat styrkelyft och bänkpress där bäst resultatet var en 12 plats på SM 2013. I tävlingsväg har jag coachat atleter på mestadels serietävlingar i både tyngdlyftning och styrkelyft/bänkpress.

Vill du ha hjälp med att nå dina mål?

Jag erbjuder personlig träning anpassat för att passa just dej! Jag letar för nuvarande efter gym att samarbeta med men tänker så länge erbjuda uteträning exempelvis på utegymmet i Lunds stadspark, på Sankt Hans backar eller på gräsplätten utanför ditt kontor. Skulle du hellre vilja träna hemma gör jag även hembesök inom Lund. 

Jag erbjuder även online coachning och programskrivning för dej som gärna vill ha hjälp att ta tag i din träning men kanske inte har budgeten eller tiden till att träna med en personlig tränare. Tillsammans gör vi upp en plan för hur just du ska nå dina mål och sätter upp veckovis/månadsvis uppföljningar för att få dem resultaten vi vill ha.


Hur går det till?

Om du är intresserad vad jag kan erbjuda så hör du av dej till mig på telefon 0725071126 eller mailar kampefitness@gmail.com. Vi bestämmer därefter en tid för en kostnadsfri konsultation där vi går igenom vad du vill uppnå och vad jag kan erbjuda och kommer överens om ett upplägg som passar in i din vardag och budget. När jag fått din betalning bokar vi in en tid för vårat första pass där du får fylla i en hälsodeklaration där du redogör för din hälsa och ett målsättningsdokument. Vi går även igenom hur din träning och livsstil sett ut den senaste tiden, all information du lämnar till mig är konfidentiell. När vi är klara drar vi igång med träningen på en nivå som känns bra för dej. Efter första passet kommer jag känna till ditt hälsotillstånd och din fysiska nivå och därefter kunna lägga upp din framtida träning så du kan nå dina må på ett säkert och effektivt sätt. 

 






No comments:

Post a Comment