Tuesday, May 31, 2016

Mammaträning

Nu tänkte jag dra igång med mammaträningar utomhus i det fina vädret! Har du precis fått barn och vill ha hjälp med att komma igång och träna igen? Häng på mammaträning i grupp! Vi fokuserar mycket på bål, bäckenbotten, rygg och axlar. Har du ingen barnpassning? Det gör ingenting, det går jättebra att ta med sig sin bebis till mammaträningen. Minst 4 och max 10 deltagare.

Var?

Utomhus på St. Hans backar


När?

En timme en gång i veckan. Vi börjar när vi har en grupp på minst 4 personer. Ange i anmälan när du kan tänka dej börja.


Vad kostar det att vara med?

120kr / pass
100kr / pass vid köp av 10 pass

Att ha barn behöver inte vara ett hinder i träningen. Spendera lite extra kvalitetstid med dina barn genom att låta dem vara med och träna.














Vad ska jag ta med mig?

  • Något att ligga på om du inte vill ligga direkt på gräset, gärna en yogamatta eller en filt. 
  • Vattenflaska
  • Frukt kan vara bra efteråt om blodsockret går i botten.
  • Din bebis om du vill, gärna ett babynest eller filt som bebisen kan ligga på om den inte vill ligga kvar i vagnen.

Hur lång tid måste det gå efter förlossningen innan jag kan komma och träna?

För min del går det bra att vara med och träna så fort du själv känner dej redo efter din förlossning så länge du inte fått några restriktioner om träning av din läkare/barnmorska. Självklart anpassas övningarna efter ditt nuvarande tillstånd. Har du inte varit på efterkontroll så dubbelkolla gärna med din barnmorska om hen har några invändningar mot att du börjar med lite lättare träning.

Hur anmäler jag mig?

Du anmäler dig genom att maila till kampefitness@gmail.com och ange Mammaträning som rubrik, skriv gärna om du vill vara med på ett eller flera pass. När jag fått ditt mail skickar jag jag en hälsodeklaration som du får fylla i och skicka tillbaka, en ansvarsförbindelse så du kan läsa igenom mina villkor samt en faktura för första träningspasset. När betalningen är registrerad på mitt konto är du välkommen att komma och träna med mig på mammapassen! Ansvarsförbindelsen tar jag med utskriven så skriver vi på den tillsammans vid första träningstillfället.

No comments:

Post a Comment